سامانه هتلداری تحت وب آس در واقع یک سامانه پذیرش و رزرواسیون آنلاین می باشد که جهت سرعت عمل در ثبت و ارسال اطلاعات مسافرین به سامانه اماکن (سنا) و سامانه جهانگردی(جانا) طراحی و تولید گردید است.

با توجه به اینکه ثبت اطلاعات مسافرین در سامانه های فوق امری ضروری می باشد و از طرفی بسیاری از واحد های اقامتی کوچک دارای اینترنت و یا سیستم رایانه نمیباشند لذا جهت کاهش هزینه های واحد های اقامتی (خرید اینترنت و رایانه) و از طرفی سرعت عمل در ثبت و ارسال اطلاعات، سامانه فوق طراحی گردیده است. از مهمترین مزیت های سامانه فوق عدم نیاز به رایانه میباشد چرا که مدیر واحد اقامتی میتواند از طریق نام کاربری و کلمه عبوری که در اختیار ایشان قرار داده می شود بوسیله گوشی موبایل، تبلت و یا هر دستگاهی که دارای مرورگر باشد وارد پنل کاربری خود شده و اطلاعات مسافرین را ثبت نماید. از آنجایی که این سامانه به سامانه سنا و جانا متصل می باشد اطلاعات مسافرین بصورت خودکار برای سامانه های فوق ارسال میگردد.

همچنین با توجه با تحت وب بودن سامانه فوق مدیریت میتواند از هر مکانی که دسترسی به اینترنت داشته باشد کنترل واحد اقامتی خود را در دست داشته و پذیرش، تسویه حساب، ثبت رزرو و گزارشگیری و … از واحد اقامتی خود را انجام دهد.

جهت ثبت خرید سامانه فوق لطفا بر روی لینک زیر کلیک کرده و پس از پرداخت وجه، مشخصات رسید پرداختی را در شبکه های اجتماعی (واتس اپ و یا ایتا) به شماره 09304966964 ارسال نموده تا نام کاربری، رمز و لینک ورود به پنل کاربری برای شما ارسال گردد.

لازم به ذکر است مبلغ پرداختی بابت راه اندازی و شارژ یکساله سامانه فوق می باشد.

>>>>>>>>>>  خرید سامانه آنلاین ثبت و ارسال آمار مسافرین  <<<<<<<<<<