نرم افزار مدیریت هتل داری آس 

سیستمهای نرم افزاری مدیریت هتل یک ابزار مقرون به صرفه بوده که جمع آوری مرکزی، یکپارچه سازی و بهینه سازی اطلاعات را فرآهم نموده و تمامی نیازهای عملیاتی هتل شما را با استفاده از اطلاعات مورد نیاز به نحو احسن مدیریت مینماید.

الف –Front Office
در این مجموعه تمام عملیاتی که مهمانان هتل با آن مرتبط می باشند پیش بینی و اجرا شده است. عملیات رزرواسیون؛ پذیرش؛ صندوق؛ اطلاعات؛ لاندری؛ رستوران؛ کافی شاپ؛ روم سرویس؛ پارکینگ؛ مجموعه ورزشی؛ استخر و سونا؛ خانه داری هتل؛ مدیریت هتل؛حسابداری هتل؛ تاسیسات هتل؛ تشریفات هتل؛ تلفن هتل برخی از این موارد می باشد. به جهت سهولت در کارکرد با نرم افزار و فراگیری بهتر آن برخی دیگر از عملیات مانند خانه داری؛ شارژینگ سانترال تلفن؛ صندوق پذیرش؛ تعاریف ارزهای مختلف؛ قابلیت تعاریف زبان های مختلف و نظایر آن طراحی شده است.

♦ قابلیت های فرانت آفیس برنامه هتلداری آس:

ب – بخش Back Office

شرکت آس تمامی نرم‌افزاری مورد نیاز برای مدیریت و راحتی کار در یک هتل را تولید می‌کند. این یک‌پارچگی به شما کمک می‌کند که دیگر نگران شرکت‌های مختلف نباشید. همچنین تمامی نرم‌افزارهای ما با هم در ارتباط هستند و می‌توانند از داده‌های همدیگر و همچنین برنامه آس که هسته اصلی تمامی برنامه‌هاست، استفاده کنند.

 

تصاویری از محیط نرم افزار هتلداری آس

 

گالری تصاویر نرم افزار هتلداری آس  

برای اطلاعات بیشتر می توانید فایل راهنما را دریافت کنید.